FREE x FenniaHoitaja

14.2.2020

Tippuiko vasara varpaille kesken toimeksiannon? Kolahtiko kypärään kesken keikan? Kenelle ilmoitan, miten pääsen hoitoon ja mitä se kustantaa?

Voimme iloisesti kertoa, että kaikki Free:n asiakkaat saavat mahdollisuuden käyttää FenniaHoitaja -palvelua, joka tarjoaa helpon sekä tehokkaan tavan päästä hoitoon tapaturman sattuessa.

Fennian palvelu on kehitetty helpottamaan tilanteita, joihin kaivataan sujuvia sekä nopeita toimenpiteitä. Haluamme tarjota yrittäjillemme sekä kevytyrittäjillemme kattavan turvan tapaturmien varalle ja FenniaHoitaja on tässä meidän tukenamme.

– Vahingon sattuessa avun saaminen on asiakkaalle erittäin helppoa ja onnistuu yhdellä puhelinsoitolla. FenniaHoitaja eli koulutettu sairaanhoitaja tekee hoidon tarpeen arvioinnin, täyttää vahinkoilmoituksen sekä ohjaa asiakkaan hänen tarvitsemaansa tutkimukseen tai jatkohoitoon, kuvailee Fennian kumppanuuksien kehityspäällikkö Niklas Holmberg.

Free:n käyttäjille on luotu oma vakuutusnumero, jonka saa olemalla yhteydessä Free:n asiakaspaveluun (p. 0203 323 43). Vakuutusnumero on hyvä olla tiedossa, kun olet yhteydessä FenniaHoitajaan, jotta palvelusi sujuu vieläkin helpommin.

FenniaHoitaja palvelee sinua joka päivä kello 7-23.

Tapaturman sattuessa toimi näin:

  1. Soita FenniaHoitajalle numeroon 010 503 5000
  2. FenniaHoitaja varaa sinulle suoraan ajan tarvitsemaasi hoitoon.
  3. FenniaHoitaja tekee vahinkoilmoituksen puolestasi.

FenniaHoitaja ohjaa asiakkaat Pihlajalinnan tai täydentävien kumppanien eli Mehiläisen ja Terveystalon palveluihin. FenniaHoitaja -palvelu palvelee vuosittain yli 100.000 asiakasta ja asiakastyytyväisyys on erinomaisella tasolla. Asiakastyytyväisyyttä mittaava NPS-luku on noin +80 eli asiakkaat suosittelevat mielellään palvelua.

– Asiakkaan ei tarvitse maksaa itse käyntiä tai hakea korvausta jälkikäteen, vaan Fennian kumppanit voivat laskuttaa hoidon suoraan Fennialta, Holmberg tarkentaa.

Toivotamme tervetulleeksi FenniaHoitaja -palvelun sekä toivomme helppoa sekä turvattua työn tekemistä! 🙂

More FREE!kly news

Onko sinut lomautettu? – Nyt on hyvä aika kokeilla jotain uutta!

Koronan aiheuttaman poikkeustilan myötä monien toimialojen yrittäjät ovat joutuneet lomauttamaan henkilöstöään tilapäisesti vähentyneiden töiden sekä taloudellisten hankaluuksien vuoksi. Lomautetuksi tulemiseen liittyy aina ikäviä tunteita, kuten pelkoa...

FREE! on nyt FREE!

 Free-Laskutus teki brändiuudistuksen, joka toteutettiin 4.4.2020. Uudistuksen myötä Free-Laskutus, Free-Kevytyrittäjä ja Free-Talent tottelevat jokainen nimeä sekä kirjoitusasua FREE!.      Työelämän edelläkävijä, Rebel ja Banaanihousut!? Tervetuloa...

Verkkolaskulaki uudistuu 1.4.2020

EU:n direktiivin mukainen verkkolaskulaki uudistuu 1.4.2020 alkaen, jonka tarkoituksena on sähköisen laskutuksen vakiinnuttaminen sekä kaupankäynnin yhdenmukaistaminen. Me FREE!:llä olemme käsitelleet verkkolaskuja yrityksen perustamisesta lähtien oman linjauksemme...

Korona-apu.fi palveluksessanne!

Julkaisimme aikaisemmin artikkelin siitä, mitä tapahtuu yrittäjälle tai kevytyrittäjälle kun koronavirusepidemia iskee. FREE! laittoi hihat heilumaan ja perusti Kevytyrittäjä keikka-apulaiseksi nimisen palvelun, jonka tarkoituksena on auttaa tuhansia keikkatyönsä...

FREE-Laskutus Oy

Perhonkatu 6 A, 4. krs
00100 Helsinki
Tietosuoja- ja rekisteriseloste

Myynti
0203 323 46 (ark. 9-17)
myynti@free.fi

Asiakaspalvelu

0203 323 45 (ark. 9-17)
CHAT (ark. 9-20)
asiakaspalvelu@free.fi